برگزاری هفتمین دوره جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری نانو در 14 مهرماه دکتر محمد اورکی،مدیر کل امور دانشجویان اظهار داشت: هفتمین دوره جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو از تاریخ 14 الی 17 مهرماه 1393 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران،سالن خلیج فارس برگزار می شود.
مدیر کل امور دانشجویان افزود : هدف از برگزاری این نمایشگاه، تقویت تعامل صنعت و دانشگاه،ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو،شناخت پتانسیل های تحقیقاتی و صنعتی ،نفوذ فناوری های توسعه یافته نانو در صنایع موجود و ... است.
دکتر اورکی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در بخش های مختلف نهاد های ترویجی،شرکت های صنعتی و مراکز علمی ؛شامل آزمایشگاه،دانشگاه،پژوهشگاه،پارک علم و فناوری و مراکز رشد برگزار می شود.
مدیر کل امور دانشجویان گفت : اساتید و دانشجویان مخترع ،مبتکر و پژوهشگر دانشگاه پیام نور از استان های تهران،یزد،کرمان،مازندران و اصفهان نیز در این نمایشگاه آثار خود را در حوزه فناوری نانو عرضه خواهند کرد.
وی در پایان ضمن دعوت از اساتید،دانشجویان و کارکنان دانشگاه برای بازدید از غرفه فناوری نانو دانشگاه پیام نور در این نمایشگاه گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه جشنواره فناوری نانو به شماره 22485299 -021   یا از طریق پست الکترونیک تماس حاصل نمایند bn@pnu.ac.ir 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر