برگزاری دوازدهمین کنگره بین المللی علوم و تکنولوژی غشا دوازدهمین کنگره بین‌المللی «علوم و تکنولوژی غشایی» (MST2015)، از ۱۰ تا ۱۲ آبان‌ماه امسال به همت دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.برای مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی عنوان خبر کلیک نمایید. این همایش با هدف معرفی فناوری‌ها و یافته‌های نوین و گسترش مرزهای دانش و تبادل نظرعلمی و فنی در خصوص استفاده از فناوری غشایی در حوزه‌های مختلفی مانند انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، نفت، گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب و غیره توسط متخصصان داخلی و خارجی برگزار می‌گردد.
 
از جمله محورهای این کنفرانس می توان به،‌ غشاء برای پیل سوختی و برنامه‌های انرژی، غشاء برای جداسازی گاز و بخار، غشاء در صنعت نفت، غشاء برای تصفیه آب از فاضلاب، غشاء برای کاربردهای تصفیه خانه زیستی، غشای زیستی، نانوغشا ، غشای بیوراکتور، مواد پیشرفته برای ساخت غشاء، تماس‌دهنده‌های غشایی و راکتورهای چند منظوره، ویژگی‌ها و اصلاح غشاء، غشاء برای کاربردهای غذایی و محصولات زیستی و غشاء برای کاربردهای دارویی و پزشکی اشاره داشت.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، ۱۰ تیر‌ماه آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات، ۲۴ تیر‌ماه زمان اعلام نتایج داوری چکیده مقالات، ۱۰ مرداد آخرین مهلت ارسال اصل مقاله و نهم شهریور ماه آخرین مهلت ثبت نام در این کنگره بین‌المللی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات  به نشانی اینترنتی
www.mst2015.ir مراجعه نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر